Telefonos ügyfélszolgálat +36 1 452 3333


Telefonos ügyfélszolgálatunkat munkanapokon 08:00-20:00 között a következő telefonszámon érheti el: +36 1 452 3333.

Tájékozódjon további elérhetőségeinkről, az intézhető ügyekről és a telefonos hívásfogadó rendszer menüpontjairól!

Fax számaink: Vagyon-, és gépjárműbiztosítások: +36 1 452 3505, Személybiztosítások: +36 1 451 3857

Mielőtt felhívná a Generali telefonos ügyfélszolgálatát, kérjük, olvassa el, hogy melyik menüponttal milyen szolgáltatást tud igénybe venni. Ha már előre tudja az egyes billentyűk funkcióját, pénzt és időt takaríthat meg.

A Generali telefonos ügyfélszolgálat menüpontjai 

Biztosításával kapcsolatos információk

  • Szerződéses információk
  • Számlainformációk
  • Adategyeztetés
  • Díjigazolások
  • Fedezetigazolás
  • Csekkek, díjbekérők
  • Zöld kártya, bonus-malus igazolás
  • Kötvénypótlás
  • Számlakivonat
  • Adóigazolás
  • Kárigazolás felelősségbiztosításnál


Kárbejelentés, kárinformáció

Díjszámítás

  • Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás, casco biztosítás, lakásbiztosítás, utasbiztosítás, hajó casco
  • Tanácsadó küldése szerződéskötési igény esetén


Termékinformációk

  • Termékekről, módozatokról információ adása
  • Prospektusok küldése kérések alapján


Aranyszárny Call Center

  • Általános információ az Aranyszárny befektetéshez kötött életbiztosítási termékekről
  • Árfolyam és portfolioérték információk
  • Kötvénnyel kapcsolatos tájékoztatás és módosítások, bejelentések megtétele, változtatás alapok között, jelszóval rendelkező ügyfeleknek
  • Jelszó kártya igénylés

 

Generali a biztonságért