Online ügyfélszolgálat


Generali Ügyfélpont
Megújult alkalmazásunkkal már nemcsak értékeit és egészségét védheti a veszélyes időjárási viszonyok kialakulása esetén küldött értesítéseinknek köszönhetően, de Casco szemlefotóit is elkészítheti és beküldheti az applikáció segítségével!  Részletek

Online díjfizetés
Fizessen bankkártyával!  Részletek

Online biztosításkötés
Biztosítónk honlapján kiszámíthatja autójának kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási és casco díját, lakásának otthonbiztosítási díját. Amennyiben a díj megfelel Önnek, a gépjármű-felelősségbiztosítást és az otthonbiztosítást azonnal, online meg is kötheti, a casco szerződés megkötéséhez pedig tanácsadó kiküldését kérheti.  Részletek

Kárbejelentés
Honlapunkon vagyonbiztosítási (lakás-, vállalkozói-, felelősség-, nagyipari-, gép- és építésszerelés, szállítmánybiztosítási) és gépjármű-biztosítási (kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás, casco) szerződéseire jelenthet be kárt.  Részletek

Gépjármű kárrendezés
Gépjármű kárrendezési oldalainkon tájékoztatást nyújtunk a gépjármű kárrendezés legfontosabb lépéseiről, egy káresemény bekövetkezése utáni legfontosabb teendőkről, a kárbejelentés különböző lehetőségeiről, a kárrendezéshez szükséges nyomtatványokról, szerződött gépjárműjavító partnereinkról, valamint szélvédő és egyéb üvegkárok javításával foglalkozó partnereinkről.  Részletek

Személybiztosítási szolgáltatási igények
Élet-, egészség- és balesetbiztosításához, valamint vagyonbiztosításhoz kötött balesetbiztosításához kapcsolódó szolgáltatási igény bejelentése.

Szimba tanulóbiztosításhoz kapcsolódó szolgáltatási igény bejelentése  Részletek

Szerződéskötéssel és díjfizetéssel kapcsolatos információk
Fontos tudnivalók a szerződéskötéssel, díjfizetéssel kapcsolatban. Kérjük olvassa el rövid tájékoztatónkat.  Részletek

Érvénytelenített nyugtatömbök közzététele
Érvénytelen nyugtatömbök közzététele.  Részletek

Bizonylatkérés
Csekk, díjbekérő, kötvénypótlás, számla, díjigazolás, fedezetigazolás, adóigazolás, számlakivonat, kárigazolás, zöldkártya, bonus igazolás kérése  Részletek

Szerződésmódosítás
Amennyiben Ön regisztrált felhasználója Szerződéseim online szerződéskezelő szolgáltatásunknak, a rendszerbe bejelentkezve lehetősége nyílik egyes szerződési adatai online módosítására.

Előfordulhat, hogy Ön nem kíván regisztrálni szolgáltatásunkra, vagy olyan szerződési adatot kíván megváltoztatni, melynek online módosítását rendszerünk jelenleg nem teszi lehetővé. Ebben az esetben a szerződés-módosítás oldalon megtalálható adatlapok letöltésével és társaságunkhoz történő postai elküldésével van lehetősége bejelenteni az Önre, illetve a szerződésére vonatkozó adatok megváltozását.  Részletek

Panaszok bejelentése
Kárrendezéssel, szolgáltatással, szerződéssel, díjfizetéssel kapcsolatos és egyéb panaszainak bejelentése.  Részletek

Befektetési információk
Az Aranyszárny termékcsaládhoz kapcsolódó információk. Hírek és értékelések, termékhírek, befektetési eszközalapok árfolyamai, hozamszámítás, befektetési alapismeretek, linkgyűjtemény, hírlevél rendelése.  Részletek

Tudatos fogyasztó
Mi, a Generalinál feladatunknak tekintjük, hogy támogassuk meglevő és jövőbeli ügyfeleinket egy biztonságos, kiszámítható jövő megteremtésében. Ennek eléréséhez nyújtunk segítséget, hogy Ön tudatos döntéseket hozhasson az élet bármely területén.  Részletek


Gyakori kérdések
Kérdése van a Generali szolgáltatásaival kapcsolatban? Feltett kérdését e-mailben megválaszoljuk, amennyiben kérdése másokat is érdekelhet, válaszunkat a Gyakran ismételt kérdések között is olvashatja. A mások által gyakran feltett és munkatársaink által már megválaszolt kérdéseket kategóriákba sorolva gyűjtöttük össze Önnek.  Részletek

Generali a biztonságért

    Aranyszárny Perspektíva nyugdíjbiztosítás