Gépjármű kárrendezés


Tapasztalja meg Ön is rugalmas és gyors kárrendezési megoldásainkat.

Gépjárműkár esetén forduljon hozzánk bizalommal és jelentse be a káresetet telefonos ügyfélszolgálatunkon vagy online kárbejelentőnk kitöltésével.

  • A kárbejelentést követően kárszakértő kollégánk 24 órán belül felveszi Önnel a kapcsolatot,
  • az Önnek megfelelő helyszínen és időben elvégzi a gépkocsi szemléjét és
  • segít az Ön igényeinek megfelelő, gyors eljárásmód kiválasztásában.

Amennyiben társaságunk elérhetőségein teszi meg kárbejelentését és valamely szerződött szervizpartnerünknél végezteti a javítást, Ön is részesülhet a Generali ügyfeleknek járó ingyenes extra szolgáltatásokból. Előnyök, amiket biztosítunk:

  • 12 hónap garancia a javítás szakszerűségére (a törvényileg előírt 6 hónaptól eltérően),
  • gyors kapcsolatfelvétel (a szerviz az értesítést követő 1 órán belül felveszi a kapcsolatot Önnel),
  • hozom-viszem (a szerviztelephely 50 km körzetében),
  • a javított jármű külső-belső takarítása térítésmentesen.



További információk a gépjármű kárrendezésről

Mi a teendő baleset esetén?

Hol jelentheti be kárát, és hogyan zajlik a kárrendezés?

Nemzetközi kárrendezés