Panaszok bejelentése

Panaszok bejelentése

Tisztelt Ügyfelünk! Átmeneti technikai probléma miatt a panaszbejelentés során csatolmány feltöltésére sajnos nincs lehetőség. Ha mégis csatolni szeretne dokumentumot, kérjük, panaszát Panaszbejelentés tárggyal megjelölve, emailben juttassa el a generali.hu@generali.com címre. Köszönjük megértését.

Minden igyekezetünk ellenére előfordulhat, hogy nem teljes mértékben elégedett termékeinkkel, szolgáltatásainkkal. Kérjük, hogy a következő űrlap kitöltésével jelezze számunkra az Ön által tapasztalt problémát!
Munkatársaink a probléma kivizsgálása után postai úton fogják Önt tájékoztatni.

A Generali Biztosító Zrt. panaszkezelésre vonatkozó eljárási szabályait valamint Felügyeleti szervünk elérhetőségét Panaszkezelési Szabályzatunk tartalmazza.

Panaszaik bejelentéséhez a Fogyasztói panasz űrlap megnevezésű nyomtatványt is használhatják.

Kérjük, a *-gal jelölt mezőket mindenképpen töltse ki!

Bejelentő adatai
Szerződő adatai
Egyéb adatok
Panasz részletes leírása
Képek / Dokumentumok feltöltése
Maximum 3 db fájl tölthető fel. (Maximum. fájlméret 3MB/fájl)

Az Ön által megadott adatok SSL-en (Secure Socket Layer) keresztül jutnak el a biztosítóhoz, ami garantálja, hogy az interneten keresztül továbbított adatok harmadik személy számára ne legyenek hozzáférhetőek.


A Netlock Kft. által kiállított szerver tanusítvány garantálja, hogy Ön adatai elküldése során a Generali Biztosító Zrt. szerverével áll kapcsolatban. A szerver tanusítvány érvényességét a Netlock pecsétre kattintva ellenőrizheti.