Az online szerződéskezelő rendszer használatával ügyfeleink biztosításaikkal kapcsolatos aktuális információkhoz juthatnak, módosíthatják szerződési adataik egy részét, adatváltozást jelenthetnek be, tranzakciókat hajthatnak végre!
Ön még nem aktiválta regisztrációját? Aktiváljon most, hogy Ön is mielőbb használhassa szolgáltatásunkat!

Bejelentkezés

Aktiválás

Amennyiben még nem rendelkezik hozzáféréssel a szerződéseim rendszerhez, kérjük adja meg kötvényszámát itt, és kövesse az aktiválás folyamat leírását!



KARBANTARTÁS A WEBOLDALON

2017.10.22-én, vasárnap 11:00-től 15:00 óráig karbantartási munkálatok miatt 
weboldalunkon az online szerződéskezelő rendszer egyes funkciói, az online díjbefizetés valamint a 
Generali Befektetés alkalmazás nem lesz elérhető.

 

ONLINE SZERZŐDÉSKEZELŐ RENDSZER: KÉT SZINTEN

A kényelmesebb ügyintézés érdekében személyre szóló internetes szerződéskezelő szolgáltatást biztosítunk, mellyel bármikor, bárhonnan hozzáférhet szerződéseseihez. Kétféle szintű hozzáférést teszünk elérhetővé:

Alap szint - minden ügyfelünk részére automatikusan elérhető az alapszintű hozzáférés hatályos biztosítási szerződés esetén.

  • Tájékozódhat szerződései adatairól
  • Módosíthatja szerződései adatait
  • Gépjármű-biztosítások esetében zöldkártyát, csekket és díjfizetési igazolást igényelhet.

Emelt szint – életbiztosításhoz kapcsolódó befektetések kezelése

  • A fenti, alapszintű jogosultságokon felül pénzügyi tranzakciókat indíthat életbiztosításaihoz: átváltás, átirányítás, eseti díj felosztása, részleges visszavásárlás és trendfigyelő szolgáltatás beállítása
  • Igénylése történhet adott szerződéskötéskor vagy a későbbiekben a szolgáltatási szerződés kitöltésével ügyfélszolgálatunkon vagy személyes tanácsadójánál.

Kérjük, jelszavát és kommunikációs azonosítóját soha ne adja ki másnak! A szerződéskezelő rendszer használatával kapcsolatos további információkért kérjük, olvassa el az általános szerződési feltételeket.

ONLINE SZERZŐDÉSKEZELŐ RENDSZER: MÁR TÁRSASHÁZKEZELŐKNEK IS!

Társasházkezelőként a rendszer használatával azonnal hozzáférhet szerződéses adatokhoz, dokumentációkhoz (éves díj mértéke, díjrendezettség szerződésenként, kárkifizetések visszamenőleg egy évre, tételenként), módosíthat  bizonyos adatokat (levelezési cím, fizetési ütem, fizetési mód), valamint megtalálja a biztosításközvetítők adatait, elérhetőségeit, díjtartozás esetén pedig on-line díjfizetést is kezdeményezhet a közösképviselő.


Kérdés esetén hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a helyi tarifával hívható +36 1 452 3333-as telefonszámon, munkanapokon 08:00-20:00 között.


Superbrands 2005