stratégiánk

A Generali az egyik legnagyobb szereplő az európai lakossági biztosítási szektorban, amely a díjbevételek volumenét tekintve a világ legnagyobb biztosítási piaca. Cégcsoportunk piacvezető Olaszországban, második Németországban, negyedik Franciaországban, és a harmadik a kelet-közép-európai régióban (az összesített díjbevételek alapján). Világszerte több mint 50 millió ügyfelünk kiszolgálásán fáradozunk, és az egyik legszilárdabb értékesítői hálózattal rendelkezünk. 

Az elmúlt évek intézkedései nyomán a nemzetközi Generali Csoport működése hatékonyabbá vált, és ez kiváló alapot jelent számunkra ahhoz, hogy az új piaci kihívásoknak megfeleljünk. Cégcsoportunk 2015-ben meghirdetett új stratégiája két fő területre fókuszál: 

  • Magasabb értéket teremtünk érintettjeinknek.
  • Megerősítjük piaci pozíciónkat az európai lakossági piacon.
Céljainkat úgy kívánjuk elérni, hogy működésünk minden pontján ügyfeleinket állítjuk a fókuszba: valós igényekhez szabott egyszerűbb és okosabb megoldásokat kínálunk, úgy, hogy agilisabb, rugalmasabb, valódi innovációkban gondolkodó társasággá válunk.  

Biztosítóként tisztában vagyunk tevékenységünk társadalmi hatásával. Ügyfeleink megóvása a hétköznapi kockázatoktól nemcsak a mi értékközpontú működésünk célja, de segíti a társadalmi fenntarthatóságot is. Befektetési döntéseinkben is kifejezésre juttatjuk elkötelezettségünket a környezeti és a társadalmi fenntarthatóság irányába. 

Célunk, hogy tevékenyen óvjuk és jobbá tegyük az emberek életét.


Our purpose is to actively protect and enhance people's lives

  • Actively: Kezdeményező szerepet vállalunk biztosításainkkal az emberek életének teljesebbé tételében. 
  • Protect: Hivatásunk a biztosítás lényege: az embereket és intézményeket fenyegető veszélyek kockázatának kezelése és csökkentése.
  • Enhance: A Generali elkötelezett az értékteremtés iránt. 
  • People’s: Ügyfeleink és munkatársaink biztonságos jövője és életminősége fontos számunkra.
  • Lives: Hosszú távú hatással vagyunk az emberek életére: a vagyon, a biztonság, a tanácsadás és a szolgáltatások mind azt a célt szolgálják, hogy az emberek a maguk számára választott életformát élhessék, az általuk kívánt minőségben.


Küldetésünk, hogy testreszabott és elérhető biztosítási megoldásokat nyújtva az első számú választás legyünk mindenki számára.


Our mission is to be the first choice by delivering relevant and accessible insurance solutions


  • First choice: Ügyfeleink logikus és természetes módon azt az ajánlatot választják a piacról, amelyik a legtöbb előnnyel rendelkezik és a legnagyobb hasznot hozza számukra. Mindent megteszünk azért, hogy ránk essen a választásuk.
  • Delivering: Mindenkor a legjobb teljesítményre törekszünk annak érdekében, hogy biztosítási megoldásainkkal segítsük ügyfeleinket céljaik elérésében. 
  • Relevant: Biztosításainkkal valós élethelyzetekben előálló szükségletekre nyújtunk személyre szabott megoldásokat. Feladatunknak tekintjük, hogy előre jelezzük a felmerülő igényeket; ezek kielégítését tartjuk biztosításaink legfőbb értékének.
  • Accessible: Szolgáltatásaink könnyen elérhetőek. Egyszerűen megtalálhatóak és megérthetőek, könnyen használhatóak, bármikor megköthetőek és versenyelőnyt biztosító értéket képviselnek.
  • Insurance solutions: Védelem, tanácsadás és szolgáltatás tökéletes, személyre szabott kombinációját nyújtjuk ügyfeleinknek.


Értékeink




  • Value our people – Megbecsüljük egymást
    Nem csupán munkaadók vagyunk, hanem megbecsüljük egymást. Támogatjuk a sokszínűséget. Befogadó és támogató munkahelyi környezettel ösztönözzük a folyamatos tanulást és fejlődést. Munkatársaink fejlesztése cégünk hosszú távú fennmaradásának záloga.
  • Deliver on the promise – Teljesítjük vállalásainkat
    Nem csak ígérgetünk, teljesítjük is vállalásainkat. Hosszú távú, kölcsönös bizalmon alapuló kapcsolatot ápolunk ügyfeleinkkel és partnereinkkel.
  • Be open – Nyitottak vagyunk
    Nem zárkózunk el, nyitottak vagyunk a világra. Kíváncsi és lelkes emberek vagyunk, akik nyitottan és innovatívan szemlélik a világot. Elfogadjuk a kihívásokat.
    Szeretjük dolgainkat több oldalról is megvizsgálni, hogy piacaink legjobb megoldását dolgozzuk ki.
  • Live the community – Teszünk a közösségekért
    Nem csak beszélünk róla, de teszünk is a közösségekért. Büszkék vagyunk arra, hogy erős, fenntartható partnerségben működünk együtt a különböző üzleti csoportokkal és civil szervezetekkel.

MAGATARTÁSI KÓDEX

 


A Generali Magatartási Kódexe iránymutatást nyújt valamennyi, a Generalinál, illetve a Generali nevében dolgozó munkatársunk, partnerünk számára. A Kódex minden, működésünkben érintett ország hivatalos nyelvén elérhető. 

Magatartási Kódexünk, az értékek és etikai elvárások rögzítésével segíti közösségünket, hogy munkahelyünk egy olyan környezet maradhasson, ahol az őszinteségre, a nyitottságra és az elfogulatlanságra támaszkodhatunk. 

Cégcsoportunk elvárja vezető beosztású munkatársaitól a Magatartási Kódexünkben rögzített alapelveink hétköznapi megtestesítését, illetve egy olyan munkahelyi légkör megteremtését, amelyben a kollégáik is bátran tehetnek jelzéseket, észrevételeket. Ezen túlmenően online kurzusok, tréningek formájában biztosítjuk, hogy valamennyi munkavállalónk érzékelje Magatartási Kódexünk jelentőségét, illetve saját szerepüket és felelősségüket az aggályos esetek jelzésében. 
Minden munkavállalónkat arra bátorítjuk, hogy bármilyen kérdéses esetben forduljon bátran akár a helyi, akár a nemzetközi bejelentési csatornákon az arra illetékes területekhez. A Generali Csoport a jóhiszemű bejelentőkkel szembeni retorziót semmilyen formában nem tolerálja, illetve a jelzéseket teljesen bizalmasan kezeli. 

Csoportszintű magatartási kódex

71 kB


A Generali Csoport Magatartási Kódexét 2012. december 14-én fogadta el az Assicurazioni Generali S.p.A. Igazgatósága. Kódexünk értékeink megtestesítőjeként nem csupán munkavállalóink számára szolgál iránymutatásul, nemcsak közösségünket erősíti, de közelebb hozza a Generalit mindazokhoz, akik számára ugyanezen elvek fontosak. 
Ide letöltés doboza, Magatartási Kódex, illetve Adatvédelmi tájékoztató (a jelenlegi anyag)

Aggályos esetek bejelentése



Vállalatunkhoz bejelenthető minden olyan eset vagy eljárás, melyről a bejelentő jóhiszeműen feltételezi, hogy az kifogásolható, jogellenes, illetve a Magatartási Kódexünkben foglaltakba ütközik. 


 A bejelentéseket helyi szinten az alábbi csatornákon fogadjuk:

 
A Csoport központjába az alábbi csatornákon várják a bejelentéseket:

  • postai úton: Group Compliance - Business Integrity - Piazza Cordusio 2, 20123 Milano, Italy
  • Az aggályos eseteket a Csoportszintű Compliance segélyvonalán is bejelenthetők. A segélyvonal üzemeltetője a GCS Compliance Service Europe Ltd. (Navex Global leányvállalata).
  • A weboldalon magyar nyelvű menü is választható: www.compliancehelpline.generali.com 
     
A fenti kommunikációs csatornák nem használhatók a Csoport tagvállalatai által értékesített termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyfélpanaszok bejelentésére. A helyi jogszabályoknak megfelelően, az ügyfelek részére fenntartott panaszbejelentési csatornákról a szerződéses dokumentumok nyújtanak bővebb felvilágosítást.

Beszállítói etikai kódex

441 kB


Beszállítói etikai kódex 




A Generali Csoport társadalmi felelősségvállalás iránti elkötelezettségének részeként beszállítóival és szerződéses partnereivel is hosszú távú partnerségre törekszik. Vállalatunk célja partnereivel egy olyan, kölcsönösen  előnyös együttműködésen alapuló hálózat kialakítása és fenntartása, mely elengedhetetlen ahhoz, hogy a Csoport színvonalas termékeket és szolgáltatásokat nyújthasson.