Mi, a Generali

A Generali Csoport meghatározó piaci szereplő hazánkban, évek óta stabil, 17 százalék körüli piaci részesedéssel. Üzleti modellünk alapja, hogy a szolgáltatásaink színvonalára fókuszálva kiváló ár-érték aránnyal ügyfeleinkkel hosszú távú, bizalmi kapcsolatot alakítunk ki. Hiszünk a személyes tanácsadás fontosságában, ugyanakkor a korszerű technológiák felhasználásával online, telefonos elérhetőségünket is folyamatosan fejlesztjük. Célunk, hogy szilárd háttérként állhassunk ügyfeleink mellett életük minden biztosítási védelmet igénylő pillanatában.


nemzetközi jelenlét




A magyar Generali Csoport az olaszországi központú, független, erős nemzetközi jelenléttel rendelkező Generali Csoport tagja. Az 1831-ben alapított vállalatcsoport több mint 60 országban van jelen, 2016-os teljes díjbevétele meghaladta a 70 milliárd eurót. A világszerte több mint 74 ezer alkalmazottat foglalkoztató és közel 55 millió ügyfelet kiszolgáló csoport egyike a vezető nyugat-európai biztosítótársaságoknak, valamint egyre fontosabb szereplője a közép-kelet-európai és ázsiai piacoknak. 2017-ben a Generali Csoport is bekerült a világ legfenntarthatóbb vállalatai közé a Corporate Knights ranglistáján. 

A Generali Csoport Ausztriában, Közép-Kelet-Európában és Oroszországban a prágai központú régiós központján keresztül végzi tevékenységét 12 országban, a régió top 3 biztosítójának egyikeként.


Generali Global Corporate & Commercial

Fizetőképességről és pénzügyi helyzetről szóló jelentés 2017

Letöltés

2 MB

Fizetőképességről és pénzügyi helyzetről szóló jelentés 2016

Letöltés

2 MB

Éves jelentés 2014

Letöltés

2 MB

A Generali Biztosító Zrt. működésével kapcsolatos legfontosabb adatok



Név: 

Generali Biztosító Zrt.

Székhely: 
1066 Budapest, Teréz krt. 42-44.

Elérhetőség: 
Központi telefonszám: +36 1 301 7100 
Központi fax szám +36 1 452 3505
Generali telefonos ügyfélszolgálat: +36 1 452 3333
Postai cím: 7602 Pécs, Pf.: 888
www.generali.hu

Alapítás éve: 
1989. május 5.

Könyvvizsgáló:
Ernst & Young Kft.

Bankszámlaszám:
Raiffeisen Bank 12001008-00100594-00100008

Tulajdonosi struktúra: 
Kizárólagos tulajdonos a Generali CEE Holding B.V.

Adószám: 10308024-4-44

Nyilvántartja: a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Cégjegyzék szám:
01-10-041305

Felügyeleti tevékenységi engedélyszám: 
09/1990

Cégvezetés



Jegyzett tőke:
4 500 000 000 HUF

A társaság főbb tevékenysége:
Nem-életbiztosítás
Életbiztosítás
Viszontbiztosítás


Leányvállalatok



A biztosító felügyeleti szerve: Magyar Nemzeti Bank („Felügyelet”) 
A Biztosító a Felügyelet 09/1990 számú tevékenységi engedélye alapján végzi a tevékenységét.

A Felügyelet elérhetőségei
Székhelye: 1054 Budapest, Szabadság tér 9. 
Levélcím: Magyar Nemzeti Bank, 1850 Budapest 
Központi telefon: +36 1 428 2600
Központi fax: +36 1 429 8000
E-mail: info@mnb.hu
Webcím: http://mnb.hu/felugyelet

Tárhelyszolgáltató adatai
Generali Shared Services Societá Consortile A Responsabilitá Limitata
Székhely: IT 34132 Trieste, Piazza Duca Degli Abruzzi 2.
Magyarországi fióktelep: GSS- Generali Shared Services S.C.A.R.L. Magyarországi Fióktelepe 
1132 Budapest, Váci út 36-38.
E-mail: generali.hu@generali.com


Javadalmazási irányelvek - magyar Generali Csoport

Letöltés

708 kB

Minőségpolitika



A Generali Biztosító Zrt. minőségirányítási rendszere, a pénzügyi szolgáltató szférában elsőként, már 1996-ban kiérdemelte az SQS svájci tanúsító cég igazoló oklevelét. Irányítási rendszerünket azóta folyamatosan, évente auditáltatjuk. 2017-ben megkaptuk az SGS tanúsító szervezet ISO 9001:2015 nemzetközi szabvány szerinti tanúsítványát.

 
A tanúsítvány igazolja, hogy
  • társaság menedzsment rendszere megfelel a nemzetközi norma előírásainak
  • az előírásoknak megfelelően a folyamatok középpontjában ügyfeleink igényei és elvárásai állnak
  • a vállalat stratégiájának szerves része a minőségpolitika és annak következetes megvalósítása

Biztosítónk minőségpolitikája

  • Generali magas szintű biztosítási és pénzügyi szolgáltatásokkal áll ügyfelei rendelkezésére
  • szolgáltatásaival hozzájárul ügyfelei életminőségének fejlesztéséhez, vagyonának és egészségének megőrzéséhez, jövőjének építéséhez
  • ügyfeleivel hosszú távú kapcsolatok kialakítására törekszik
Hogyan valósítjuk meg a minőségpolitikát?

  • a minőségszemléletet a vállalati kultúra részévé tettük
  • minőségi célokat tűzünk ki és rendszeresen mérjük és értékeljük őket
  • rendszeresen megkérdezzük külső és belső ügyfeleink véleményét és a kapott válaszokat hasznosítjuk termékeink és működésünk fejlesztésénél
  • sikeres rendszereket működtetünk az esetleges hibák megelőzésére illetve gyors javítására, valamint a munkatársaink kreatív ötleteinek hasznosítására
  • tevékenységünk, folyamataink mellett az emberi erőforrásainkat is állandóan fejlesztjük.

Letöltés

4 MB