szerződéskötéssel és díjfizetéssel kapcsolatos információk


Tisztelt Ügyfelünk!

Néhány fontos tudnivalót szeretnénk figyelmébe ajánlani a biztosítási szerződés megkötésére és a díjfizetésre vonatkozóan az Ön fokozott anyagi biztonsága érdekében:

1. Minden esetben kérjen fényképes igazolványt!

A Generali Biztosító Zrt. tanácsadói fényképes igazolvánnyal rendelkeznek, ezért könnyedén meggyőződhet arról, hogy valóban társaságunk szerződött partnerével áll-e kapcsolatban.

2. Regisztráció nélkül biztosításközvetítői tevékenység nem végezhető!

A Magyar Nemzeti Bank hivatalos internetes oldalán, az un. biztosításközvetítői regiszterben közzéteszi a regisztrált biztosításközvetítők névsorát.
A biztosítási szerződése létrejöttében közreműködő biztosításközvetítő regisztrációját tehát Ön egyszerűen ellenőrizheti a biztosításközvetítői regiszterben a Magyar Nemzeti Bank honlapján.
A Generali Biztosító Zrt. képviseletében kizárólag fényképes igazolványával rendelkező biztosításközvetítőnktől, illetve a regiszterben megtalálható független biztosításközvetítő (többes ügynök vagy alkusz) alkalmazottjától, megbízottjától fogadjon el biztosításkötése során bármilyen közreműködést!
 
3. Minden esetben alaposan tanulmányozza át a szerződési feltételeket a biztosítási ajánlat aláírása előtt, és ha valami nem egyértelmű, feltétlenül beszélje át a biztosításközvetítővel.
 
4. Készpénzt kizárólag a Generali Biztosító Zrt. által kibocsátott, és nyomdailag Generali emblémával ellátott nyugta ellenében adjon át a - fényképes igazolvány alapján erre jogosult - biztosításközvetítőnek!

5. Felhívjuk a figyelmét, hogy 250.000 Ft feletti készpénz összeget nem jogosult átvenni a biztosításközvetítő!

Javasoljuk, hogy 250.000 Ft-ot meghaladó díjelőleget egyedi banki utalással fizessen be közvetlenül társaságunk részére, az alábbi számlaszámra:

Raiffesen Bank: 12001008-00100594-00100008.

A díjelőleg befizetése estén kérjen biztosításközvetítőjétől egyedi azonosítót (díjelőleges csekksorszám), melyet az átutalás közleményében kell feltüntetnie.

Folytatólagos díj átutalása esetében kérjük az átutalás közleményében a kötvényszámot vagy a számla sorszámát tüntesse fel.

6. A biztosításközvetítő a nyomdailag Generali emblémával ellátott nyugta ellenében átvett díjat 48 órán belül köteles a Biztosító részére továbbítani.

7. A visszaélések elkerülése érdekében a biztosítást igazoló dokumentumot (kötvényt) ne adja át illetéktelen személynek!

Ha szerződésmódosítás vagy kifizetés miatt vissza kell juttatnia kötvényét társaságunkhoz, azt megteheti postai úton, illetve átadhatja személyesen bármely ügyfélszolgálati irodánkban. Az átadott dokumentumokról mindig kérjen átvételi elismervényt.
 
Amennyiben biztosításával kapcsolatban bármilyen kérdése van, kérjük hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a +36 1 452 3333-as telefonszámon, ahol készséggel állnak az Ön rendelkezésére.

szerződésmódosítás


Szerződés-módosítási igénye jelzésének, adatváltozás bejelentésének kétféle módja lehetséges honlapunk segítségével.

Online szerződésmódosítás

Amennyiben Ön regisztrált felhasználója Szerződéseim online szerződéskezelő szolgáltatásunknak, a rendszerbe bejelentkezve lehetősége nyílik egyes szerződési adatainak online módosítására. Módosíthatja többek között szerződése díjfizetésének módját és ütemét, átutalásos díjfizetésnél megadhatja új bankszámlaszámát és pénzintézete nevét, szerződését új kiegészítő biztosításokkal teheti teljesebbé, rendszámcsere esetén bejelentheti gépjárműve új rendszámát.

Módosítási kérelme beérkezését, majd ezt követően a módosítás intézés alatti, illetve lezárt státuszba kerülését e-mailben igazoljuk vissza Önnek. Interneten beérkezett szerződés-módosításairól a Szerződéseim rendszeren belül a Módosítási történet menüpont alatt is tájékozódhat.

Befektetési egységekhez kötött életbiztosítások esetén igényelhet átváltást, átirányítás, megadhatja eseti díjának díjfelosztását, részleges visszavásárlást kezdeményezhet, valamint igényelheti trendfigyelő szolgáltatásunkat.

Belépés a Szerződéseim rendszerbe » (regisztrált felhasználóknak)

Ön még nem aktiválta regisztrációját? Aktiváljon most! »

Adatváltozás bejelentése nyomtatványon

Előfordulhat, hogy Ön nem kíván regisztrálni szolgáltatásunkra, vagy olyan szerződési adatot kíván megváltoztatni, melynek online módosítását rendszerünk jelenleg nem teszi lehetővé.

Ebben az esetben a következő adatlapok letöltésével és társaságunkhoz faxon ill. postán történő elküldésével van lehetősége bejelenteni az Önre, illetve a szerződésére vonatkozó adatok megváltozását.

I. Befektetési egységekhez kötött életbiztosítások

Kérjük, hogy a szükséges bejelentőlapot a +36 1 451 3857 számra faxolja el, vagy küldje el aláírva, szkennelve a generali.hu@generali.com email címre. Amennyiben kérelmét postán szeretné továbbítani, megteheti a következő címre: Generali Biztosító Zrt. 7602 Pécs, Pf.: 888.

Minden 16.00 óráig beérkezett igény aznapi beérkezésűnek számít, míg a 16.00 óra után beérkező kérelmek esetében a beérkezés napjának a következő munkanapot tekintjük.

 

II. Klasszikus életbiztosítások

Kérjük, hogy a szükséges bejelentőlapot a 06-1-451-3857 számra faxolja el, vagy küldje el aláírva, szkennelve a generali.hu@generali.com email címre. Amennyiben kérelmét postán szeretné továbbítani, megteheti a következő címre: Generali Biztosító Zrt. 7602 Pécs, Pf.: 888.

 

III. Egyéb változtatási lehetőségek

Kérjük, hogy igényét küldje el aláírva, szkennelve a generali.hu@generali.com email címre vagy a +36 1 451 3857 számra faxolja el. Amennyiben kérelmét postán szeretné továbbítani, megteheti a következő címre: Generali Biztosító Zrt. 7602 Pécs, Pf.: 888..


Egészség- és balesetbiztosítások

Kérjük, hogy igényét küldje el aláírva, szkennelve a generali.hu@generali.com email címre vagy a +36 1 451 3857 számra faxolja el. Amennyiben kérelmét postán szeretné továbbítani, megteheti a következő címre: Generali Biztosító Zrt. 7602 Pécs, Pf.: 888..


Vagyonbiztosítások


Fizetési mód változtatása: Csoportos beszedés

  • Csoportos beszedés fizetési mód segítségével kényelmesen intézheti befizetéseit. Önnek mindössze a Felhatalmazás csoportos beszedési megbízás teljesítésére c. nyomtatványt kell kitöltenie és eljuttatnia társaságunkhoz. A továbbiakban a díjat minden esedékességkor leemeljük az Ön bankszámlájáról, így nem kell csekkel sorban állnia, vagy az átutalás indításával időt töltenie.

    A gyors és egyszerű ügyintézés érdekében kérjük, adjon elektronikus megbízást netbankján vagy telebankon keresztül. A megbízáshoz a következő adatokra lesz szüksége. 
    Szolgáltató/kedvezményezett: Generali Biztosító Zrt., azonosító: A10308024
    Fogyasztói azonosítóként kérjük, hivatkozzon kötvényszámára.

    A megbízást kezdeményezheti postai úton is. Kérjük, a kitöltési útmutató alapján töltse ki, majd írja alá a Felhatalmazás nyomtatványt és adja le bármelyik fiókunkban vagy küldje el a következő címre: Generali Biztosító Zrt., Számviteli csoport (1132 Budapest, Váci u. 36-38).
    A Felhatalmazás elfogadásáról, az első terhelés várható napjáról levélben értesítjük.
    Felhatalmazás csoportos beszedési megbízás teljesítésére »

E-számla igénylése és visszavonása

Igénylés

  • Átutalásos vagy csoportos beszedéses díjfizetés esetén: Ha Ön szerződése alapján átutalással vagy csoportos beszedéssel fizet, e-számlát az erre vonatkozó kitöltött és aláírt nyilatkozat visszaküldésével igényelhet.
    A nyilatkozatot eljuttathatja hozzánk emailben csatolt dokumentumként,  postai úton (7602 Pécs, Pf. 888) vagy személyesen is leadhatja ügyfélszolgálati irodánkban
  • Csekkes díjfizetés esetén: Ha Ön korábban a csekkes díjfizetési módot választotta, és most szeretne e-számlára váltani, akkor az e-számla igényléshez kapcsolódóan a díjfizetést is módosítani kell átutalásra vagy csoportos beszedési megbízásra.

    Kérjük – különösen cégek esetében -, gondolja át az elektronikus számlára váltást, és szükség esetén egyeztessen, van-e lehetőség ilyen típusú számlát befogadni, mivel a visszavonás (adott részre linkel az oldalon belül, ha meg tudom oldani) a kiállított számla sztornózása és a papíralapú új számla kiállítása miatt időigényes lehet. 
Visszavonás

Ha nem szeretne a továbbiakban élni az elektronikus számla lehetőségével, akkor a hozzájárulását visszavonhatja bármelyik ügyfélszolgálatunkon egy visszavonó nyilatkozat kitöltésével, valamint elektronikus úton egy az e-számlához megadott email címéről küldött lemondó levéllel.
Az e-számla hozzájárulás visszavonását követően a szerződésén keletkező díjelőírásairól a számla már nem elektronikusan fog előállni.


Casco biztosítások

  • Casco szerződés díjfizetési üteme, díjfizetési módja, a gépjármű használati módja, a szerződés önrészesedése megváltoztatásának, újabb tartozékok beszerelésének bejelentésére telefonos ügyfélszolgálatunk +36 1  452 3333-as telefonszámán van lehetősége.


Meghatalmazás

  • Meghatalmazás segítségével, az Ön helyett a megbízott személy jár el biztosításának kezelésében. Meghatalmazás letöltése