Mobil alkalmazások

Mobilalkalmazásaink fejlesztése során is ügyfeleink elégedettségét tartjuk szem előtt. Alkalmazásainkkal többbbek közt segítséget nyújtunk a kárbejelentésekhez, befektetései információkat nyújtunk, felkészülhet a szélsőséges időjárási helyzetekre, és számos egyéb lehetőséggel segítjük Ügyfeleinket kiigazodni a biztosítások világában.
Megújult Generali Ügyfélpont alkalmazásunkkal már nemcsak értékeit és egészségét védheti időjárási vészhelyzetek esetén, de Casco szemlefotóit is elkészítheti és beküldheti!



A beállított irányítószám szerint vagy az engedélyezett GPS adatok szerint azonnali üzenetet küldünk többek közt veszélyes UV sugárzás, légszennyezettség vagy extrém meleg esetén.

Miért érdemes használnom ezt a menüpontot? 

Az alkalmazás hasznos tanácsokkal kiegészített időjárásriasztást küld okostelefonjára az irányítószám alapján beállított települések vagy tartózkodási hely szerint. 
Mivel az értesítés az esemény bekövetkezte előtt 1-2 órával már megérkezik telefonjára, így alkalmazásunk segítségével egészségét és értékeit is megvédheti, és szeretteit is értesítheti a várható időjárási eseményekről. Értékeit időben védett helyre viheti, várható vihar esetén még időben áramtalaníthatja elektromos eszközeit, megelőzve azok komolyabb károsodását. Autóját biztonságba viheti, elállhat a fák alól, az épületek mellől és előre felkészülhet vezetéskor a rossz látási viszonyokra és a csúszós utakra. 

Milyen időjárási eseményekről kapok tájékoztatást?

  • Zivatar villámtevékenységgel, felhőszakadással, jégesővel, viharos széllökésekkel
  • Várható rendkívül nagy mennyiségű csapadék, felhőszakadás kialakulásának veszélyével
  • Várható 80-100 km/h-t meghaladó széllökések
  • Várható ónos eső, intenzív havazás, jegesedés, csúszós utak
  • Tartósan 7 °C alatti hőmérséklet, javasolt a téli gumiabroncsok használata
  • Hőségriadó, várható rendkívüli meleg, extrém UV-sugárzás
  • Egészségügyi határértéket meghaladó légszennyezettség
Tájékoztatjuk, hogy az alkalmazás nem ad teljes körű időjárás-előrejelzést, csak és kizárólag időjárási vészhelyzet esetén riaszt.
Az időjárási adatokat partnerünk, az Időkép időjárási hírportál szolgáltatja.  A riasztási eseményekkel kapcsolatos kérdéseit az sms@idokep.hu címre küldheti meg, melyre közvetlenül Önnek fognak válaszolni az Időkép munkatársai.

Ha az online casco biztosításkötés során a gépjárműszemléhez a „szemle típusánál” az „okostelefon” opciót választotta ki, alkalmazásunkat a Casco szemlefotók beküldésére is használhatja.

Mire használhatom ezt a menüpontot? 

Ha az online casco biztosításkötés során a gépjárműszemléhez a „szemle típusánál” az „okostelefon” opciót választotta ki, alkalmazásunkat a Casco szemlefotók beküldésére is használhatja. 

Hogyan használjam? 

Az alkalmazás elindítása után válassza ki a „Casco szemlefotók menüpontot”, majd kövesse a következő lépéseket:

  1. A rendszám megadása: Adja meg rendszámát, ügyelve arra, hogy az pontosan megegyezzen azzal a rendszámmal, melyet az online kötés során az ajánlatban megadott.
  2. Fotók elkészítése: A helymegosztás (GPS adatok) engedélyezésével készítse el a szemléhez szükséges fotókat a képernyőn megadott nézetek szerint (jobb és bal első nézet, jobb és bal hátsó nézet, kilométeróra, alvázszám és beltér). A fotókat a nézet melletti „>” nyílra kattintva készítheti el készüléke segítéségével. Ha a felvétellel elégedetlen, a jobboldali törlés gomb megnyomásával tudja azt törölni, és új fotót készíteni. Sikeres felvétel esetén válassza a képernyő bal alsó sarkában található „< vissza” gombot, majd készítse el az előzőekben ismertetett módon a többi szükséges szemlefotót is. A fotók elkészítése során ügyeljen arra, hogy a számok (kilométeróra, alvázszám) jól kivehetőek, élesek legyenek.
  3. Sérülések a járművön: Ha minden fotót elkészített, a „tovább >” gombra kattintva jut el a meglévő sérülések dokumentálására szolgáló felülethez. Készítse el a gépjármű sérüléseiről a fotókat az előzőekben ismertetett módon. 
  4. Ajánlatszám megadása: A „tovább >” gombra kattintva jut el a 11 jegyű ajánlatszám megadásához szükséges felülethez. Az ajánatszám sikeres megadása után a jobb alsó sarokban található  „beküldés >” gombra kattintva tudja az elkészült szemlefotókat beküldeni.

Vágja zsebre befektetéseit! Kövesse nyomon befektetési egységekhez kötött életbiztosítását a nap bármely pillanatában! Ön már mobiltelefonon is tájékozódhat a Generali  Biztosító Zrt. befektetési egységekhez kötött életbiztosításairól a Generali Befektetés alklamazás segítségével.




 Az alkalmazás letöltésével Ön megtekintheti:

  • a Generali által kínált eszközalapok leírását és aktuális árfolyamait,
  • a Generali aktuális híreit, akcióit,
  • és a Profitline.hu által szerkesztett gazdasági híreket.
  • A Generali Online Szerződéseim rendszerbe regisztrált Ügyfeleink a biztosításaik adatait is nyomon követhetik, mint például a befektetési egységek aktuális értékét, portfóliójuk összetételét, biztosításaik biztosítási összegét, az aktuális díjfelosztási arányt és az eszközalapok teljesítményét.


Kárbejelentés kényelmesen: most már a Generali ügyfelei a Generali kárbejelentő alkalmazással mobiltelefonon is bejelenthetik a gépjármű-biztosítással és a lakásbiztosítással kapcsolatos károkat. Az alkalmazás segítségével a kárbejelentés mindössze néhány percet vesz igénybe, sőt a kárrendezéshez szükséges fotókat is fel lehet tölteni, így a kárbejelentésre szánt idő lényegesen lerövidülhet.





Az alkalmazás letöltésével további hasznos információkhoz is juthatnak, pl. a szervizkereső szolgáltatás segítségével gépjárműkár esetén tájékoztatást adunk a legközelebbi szerviz címéről. A gépkocsi műszaki meghibásodása esetén 24 órás segélyszolgálattal állunk ügyfeleink rendelkezésére, amely egy gombnyomással hívható.

Keresse a Generali kényelmi szolgáltatásait, hiszen további folyamatos fejlesztésekkel állunk az Ön rendelkezésére!  

A Házőrző Smart alkalmazással lakásbiztosítással rendelkező ügyfeleinknek nyújtunk kényelmi és extra szolgáltatásokat. Nem csak kárbejelentését teheti meg mobiltelefonon, de segítségével gyorsan és kényelmesen veheti fel a kapcsolatot velünk, valamint azonnal megtalálhatja az Önhöz legközelebbi ügyfélszolgálatunkat.



Az alkalmazás segítségével mindössze néhány perc alatt elintézheti a kárbejelentést, sőt hasznos információkat adunk az otthonokban előforduló leggyakoribb károk megelőzésére.
Az alkalmazás Ügyfélpont kereső szolgáltatásával könnyen megtalálhatja az Önhöz legközelebbi ügyfélszolgálatunkat.

Egy gombnyomással segítségül hívhatja:

  • a Generali TeleCenter ügyfélszolgálatát biztosítási ügyei intézéséhez,
  • a Mestervonal 24-t, ha szakember kell otthonában keletkezett probléma megoldására,
  • az Autósegély telefonszámát, ha autómentésre vagy megőrzésre van szüksége.
  • Házőrző Smart biztosítással rendelkező ügyfeleink extra szolgáltatásokat tudnak igénybe venni az alkalmazás segítségével.