ONLINE SZERZŐDÉSKEZELŐ RENDSZER: KÉT SZINTEN



A kényelmesebb ügyintézés érdekében személyre szóló internetes szerződéskezelő szolgáltatást biztosítunk, mellyel bármikor, bárhonnan hozzáférhet szerződéseseihez. Kétféle szintű hozzáférést teszünk elérhetővé:

Alap szint - minden ügyfelünk részére automatikusan elérhető az alapszintű hozzáférés hatályos biztosítási szerződés esetén.

  • Tájékozódhat szerződései adatairól
  • Módosíthatja szerződései adatait
  • Gépjármű-biztosítások esetében zöldkártyát, csekket és díjfizetési igazolást igényelhet.

Emelt szint – életbiztosításhoz kapcsolódó befektetések kezelése

  • A fenti, alapszintű jogosultságokon felül pénzügyi tranzakciókat indíthat életbiztosításaihoz: átváltás, átirányítás, eseti díj felosztása, részleges visszavásárlás és trendfigyelő szolgáltatás beállítása
  • Igénylése történhet adott szerződéskötéskor vagy a későbbiekben a szolgáltatási szerződés kitöltésével ügyfélszolgálatunkon vagy személyes tanácsadójánál.
Kérjük, jelszavát és kommunikációs azonosítóját soha ne adja ki másnak! A szerződéskezelő rendszer használatával kapcsolatos további információkért kérjük, olvassa el az általános szerződési feltételeket.


ONLINE SZERZŐDÉSKEZELŐ RENDSZER: MÁR TÁRSASHÁZKEZELŐKNEK IS!



Társasházkezelőként a rendszer használatával azonnal hozzáférhet szerződéses adatokhoz, dokumentációkhoz (éves díj mértéke, díjrendezettség szerződésenként, kárkifizetések visszamenőleg egy évre, tételenként), módosíthat  bizonyos adatokat (levelezési cím, fizetési ütem, fizetési mód), valamint megtalálja a biztosításközvetítők adatait, elérhetőségeit, díjtartozás esetén pedig on-line díjfizetést is kezdeményezhet a közösképviselő.


Kérdés esetén hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a helyi tarifával hívható +36 1 452 3333-as telefonszámon, munkanapokon 08:00-20:00 között.

A Szerződéseim a Generali Biztosító Zrt. online szerződéskezelő rendszere. Online szerződéskezelő rendszerünk segítségével valós idejű hozzáférést biztosítunk szerződése adataihoz, valamint módosításokat kezdeményezhet, dokumentumokat igényelhet ill. pénzügyi tranzakciókat hajthat végre. A szolgáltatás 0-24 órában elérhető. A várható karbantartásokról a bejelentkezési oldalon tájékozódhat.


Hogyan kérheti az online szerződéskezelő rendszer szolgáltatásait?


A szolgáltatáshoz automatikusan megadjuk az alapszintű jogosultságot minden, legalább 1 érvényes szerződéssel rendelkező ügyfelünknek, a hozzáféréshez azonban aktiválni kell a korábban megkapott azonosítót.

MIRE JÓ AZ ONLINE SZERZŐDÉSKEZELŐ RENDSZER? 



Mire használhatja az online szerződéskezelő rendszert?

Online szerződéskezelő rendszerünk segítségével valós idejű hozzáférést biztosítunk szerződése adataihoz, valamint módosításokat kezdeményezhet, dokumentumokat igényelhet ill. pénzügyi tranzakciókat hajthat végre. A szolgáltatás 0-24 órában elérhető. A várható karbantartásokról főoldalunkon a Hírek menüpontban tájékozódhat.

Hogyan kérheti az online szerződéskezelő rendszer szolgáltatásait?

A szolgáltatáshoz automatikusan megadjuk az alapszintű jogosultságot minden, legalább 1 érvényes szerződéssel rendelkező ügyfelünknek, a hozzáféréshez azonban aktiválni kell a korábban megkapott azonosítót. 


ALAP ÉS EMELT SZINTŰ HOZZÁFÉRÉS



Mit jelent pontosan az alap és az emelt szintű hozzáférés?

Online szerződéskezelő rendszerünkhöz kétféle szintű hozzáférést teszünk elérhetővé: 


Alap szint - minden ügyfelünk részére automatikusan elérhető az alapszintű hozzáférés élő biztosítási szerződés esetén.
  • Tájékozódhat szerződései adatairól: megtudhatja, milyen adatokat tartunk nyilván szerződéséről, mikor kell fizetni a következő díjrészletet, van-e tartozása, esetleg túlfizetése, milyen bónusz-fokozatban van gépjármű-felelősségbiztosítása, mi a befektetéseinek aktuális értéke. 
  • Betekinthet minden fontos információba, mely szerződésével, a biztosítottakkal, a gépjárművel, a lakással kapcsolatos, és megtalálhatja biztosítási tanácsadójának elérhetőségét.
  • Módosíthatja szerződései adatait: szerződéskezelő rendszerünk segítségével szerződési adatainak egy részét módosíthatja is, illetve rendszerünkön keresztül eleget tehet változás-bejelentési kötelezettségének, megadhatja a névadataival kapcsolatos változásokat (pl. házasságkötés után), új lakcímét, levelezési címét, adószámát, egyéb elérhetőségi adatait. 
  • Megváltoztathatja többek között szerződése díjfizetésének módját és ütemét, megadhatja új bankszámlaszámát, szerződését új kiegészítő biztosításokkal teheti teljesebbé.
  • Dokumentumokat, igazolásokat igényelhet: gépjármű-biztosítások esetében zöldkártyát, csekket és díjfizetési igazolást.

Emelt szint – befektetések kezelése
  • A fenti, alapszintű jogosultságokon felül pénzügyi tranzakciókat indíthat életbiztosításaihoz: átváltás, átirányítás, eseti díj felosztása, részleges visszavásárlás és trendfigyelő szolgáltatás beállítása.
  • Igénylése történhet adott szerződéskötéskor vagy a későbbiekben a szolgáltatási szerződés kitöltésével ügyfélszolgálatunkon vagy személyes tanácsadójánál.

AKTIVÁLÁS



Hogyan aktiválhatja hozzáférését a szerződéskezelő rendszerhez?

Az aktiválásához a korábban megkapott azonosítójára és egy érvényes biztosítási szerződésének kötvényszámára lesz szüksége. Az aktiválás során egy egyszer használatos kódot küldünk sms-ben az Ön által korábban megadott telefonszámra . Az aktiválás során ezt a kódot meg kell adnia.


Mit tegyen, ha nem rendelkezik még az aktiváláshoz szükséges azonosítóval?

Ebben az esetben hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a helyi tarifával hívható +36 1 452 3333-as telefonszámon, mely elérhető minden munkanap 08:00-20:00 között. Az azonosítót az egyeztetés követően emailen vagy postán kapja meg. 


Mit tegyen, ha elfelejtette az aktiváláshoz szükséges azonosítóját? 

Ha elfelejtette a korábban már aktivált azonosítóját (tehát már legalább egyszer belépett a rendszerünkbe), az „Elfelejtett azonosító” menüpontban igényelhet újat. Ehhez egy érvényes szerződése kötvényszámára lesz szüksége. 


Mi tegyen, ha elfelejtette jelszavát? 

Ha elfelejtette jelszavát, az „Elfelejtett jelszó” menüpontban kérhet újat. Ehhez szüksége lesz azonosítójára és egy érvényes szerződése kötvényszámára. 


Mit tegyen, ha az aktiváláshoz szükséges egyszeri kódot tartalmazó sms nem érkezik meg? 

Ebben az esetben hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a helyi tarifával hívható +36 1 452 3333-as telefonszámon, mely elérhető minden munkanap 08:00-20:00 között.


SORBANÁLLÁS NÉLKÜL…



Milyen szerződéseket találhat meg az online szerződéskezelő rendszerben? 

Az online szerződéskezelő rendszerben a saját, érvényben lévő szerződéseit tudja megnézni. A rendszer használója csak azokat a szerződéseket láthatja, melyeknek ő a szerződője. A megszűnt szerződéseket a rendszer nem tartalmazza. 


Milyen káradatokat tekinthet meg? 

A rendszerben az egy éven belül lezárt, kifizetett károk főbb adatai szerepelnek. 


Milyen adatokat változtathat meg a rendszerben? 

Az online szerződéskezelő rendszerben kérheti egyes szerződési adatainak módosítását. Ilyen módosítható adat például a szerződés díjfizetési módja és üteme, átutalásos fizetésnél a bankszámlaszám és a pénzintézet neve. Rendszámcserénél bejelentheti gépjárműve új rendszámát, kiegészítő biztosításokkal egészítheti ki szerződését, módosíthatja befektetési egységekhez kötött életbiztosítása éves díját. Bejelentheti személyes adatainak változását is (név-, lakcím-, levelezési cím vagy adószám módosítás).


TUDNIVALÓK AZ EMELT SZINTŰ HOZZÁFÉRÉSHEZ 



Hogyan tud emelt szintű regisztrációt igényelni? 

Az emelt szintű szolgáltatásokat a befektetési egységekhez kötött életbiztosításokhoz nyújtunk. Ha szeretné ezeket a szolgáltatásokat igénybe venni , kérjük, töltse ki a szolgáltatási szerződést, és jutassa el ügyfélszolgálatunkra vagy a tanácsadójához. 


Milyen emelt szintű tranzakciókat érhet el a szerződéskezelő rendszerben? 

Az alábbi, pénzmozgással járó tranzakciókat kizárólag emelt szintű jogosultsággal veheti igénybe:

  • Átváltás
  • Átirányítás
  • Eseti díj felosztás
  • Trendfigyelő szolgáltatás igénylése, módosítása
  • Részleges visszavásárlás

Mi az a tranzakciós kód? 

Az emelt szintű hozzáférésnél elérhető pénzügyi tranzakciók esetében a korábban megadott telefonszámára sms-ben egyszer használatos tranzakciós kódot küldünk. A pénzügyi tranzakciókat kizárólag e kód megadásával tudja jóváhagyni.


MIT TEGYEN, HA VALAMI NEM MŰKÖDIK? MIT TEGYEN, HA HIBÁT TAPASZTAL? 



A szolgáltatás igénybevétele során felmerült kérdéseivel, észrevételeivel kapcsolatban hívja a telefonos ügyfélszolgálatunkat a helyi tarifával hívható +36 1 452 3333-as telefonszámon minden munkanap 08:00-20:00 között.


Bízunk benne, hogy elégedett lesz online szolgáltatásainkkal.
Adatkezelési tájékoztatónkat itt olvashatja.