Mi, a Generali

Biztos pont ügyfeleink életében 1831 óta

Generali_Csoport

A nemzetközi Generali Csoport


1831-ben alapított vállalatcsoportunk 50 országban működik, a csoportunk díjbevétele 2024-ben 95,2 milliárd eurót tett ki. A világszerte 87 000 munkavállalót alkalmazó és 71 millió ügyfelet kiszolgáló Generali egyike a vezető európai biztosítótársaságoknak, és ázsiai, illetve latin-amerikai jelenlétünk is folyamatosan erősödik. 

A Generali Csoport minden egyes stratégiai döntése a fenntarthatóság iránti elkötelezettségen alapul azzal a céllal, hogy értéket teremtsünk, valamint hozzájáruljunk egy igazságosabb és ellenállóbb társadalom építéséhez. 
 

attekintes
Az elmúlt években vállalatcsoportunknál jelentős stratégiai átszervezést valósítottunk meg, amely lehetővé tette számunkra, hogy jobban összpontosítsunk alap üzleti tevékenységünkre, fegyelmezettebben használjuk erőforrásainkat és hogy egyszerűsítsük, átláthatóbbá tegyük vállalatirányításunkat. Ez a folyamat egy új szakaszba vezetett minket, amely hatékonyabb üzleti modelleken, innovatív értékesítési stratégiákon és egy erősebb, globális márkán alapul. 


Felelősségteljes üzleti működésünk



A Generalinál minden tevékenységünk azon a nézeten alapul, hogy valódi gazdasági jólét csak a társadalmi igazságosság és a környezetvédelem alapjaira épülhet. Ezért lett „Élethosszig tartó partnerség 24: a növekedés motorja” stratégiánk kiindulópontja a fenntarthatóság.
 
Új, „Élethosszig tartó partnerség 27: a kiválóság útján” stratégiánkban a fenntarthatóság még inkább beépül a Generali azon céljába, hogy a fenntarthatóságot integráljuk alaptevékenységünkbe és működésünkbe, összhangban a felelős biztosítóként, befektetőként, munkáltatóként és társadalmi szereplőként vállalt kötelezettségeinkkel.

Mindez azt jelenti, hogy megéljük legfőbb célunkat: segíteni az embereket abban, hogy életük és álmaik megóvásával biztonságosabb és fenntarthatóbb jövőt építhessenek. A hosszú távú, fenntartható értékteremtés érdekében négy felelősségi szerepkört határozunk meg, amelyeket befektetőként, biztosítóként, munkáltatóként és társadalmi szereplőként kell betöltenünk.
 
felelos
 

„Élethosszig tartó partnerség 27: a kiválóság útján” stratégiánk


Vezető globális biztosítási és vagyonkezelési szereplőként erős alapjainkra építve folyamatosan haladunk előre a kiválóság útján: Kiválóságra törekszünk azon ambíciónk megvalósításában, hogy világszerte több mint 71 millió ügyfelünk élethosszig tartó partnere legyünk; Kiválóságra abban, hogy az új technológiák és az emberi kapcsolatok ötvözésével innovatív megoldásokat kínáljunk a gyorsan változó világban felmerülő igények kielégítésére; Kiválóságra törekszünk működésünkben, hogy értéket teremtsünk minden érintettünk számára.

Célunk, hogy megerősítsük vezető pozíciónkat a nyereségesség és a növekedés tekintetében, hogy megduplázzuk erőfeszítéseinket a MI és az adatelemzés területén annak érdekében, hogy még inkább megfeleljünk ügyfeleink változó igényeinek, valamint munkatársainknak és 165 000 tanácsadóból álló hálózatunknak köszönhetően fenntartsuk mélyen gyökerező elkötelezettségünket a fenntarthatóság iránt. 
 


A magyar Generali Csoport 


Mi, a Generali közössége büszkék vagyunk rá, hogy hazánkban több mint 1.000.000 ügyfelünket segítjük élethosszig tartó partnerként, hogy életük és álmaik megóvásával biztonságosabb és fenntarthatóbb jövőt építhessenek. A Generali Biztosító, a Genertel Biztosító, a Generali Egészség- és Önsegélyező Pénztár a Generali Önkéntes Nyugdíjpénztár szolgáltatásaival együtt széles körű megoldásokat tudunk nyújtani ügyfeleinknek, számtalan élethelyzetben.
 

A Generali Biztosító Zrt. működésével kapcsolatos legfontosabb adatok



Név: 

Generali Biztosító Zrt.

Székhely: 
1066 Budapest, Teréz krt. 42-44.

Elérhetőség: 
Kapcsolatfelvétel: www.generali.hu/kapcsolat
Központi telefonszám: +36 1 301 7100 
Generali telefonos ügyfélszolgálat: +36 1 452 3333
Postai cím: 7602 Pécs, Pf.: 888
www.generali.hu

Alapítás éve: 
1989. május 5.

Könyvvizsgáló:
KPMG Hungária Kft.

Bankszámlaszám:
UniCredit Bank 10900011-00000001-10640297

Tulajdonosi struktúra: 
Kizárólagos tulajdonos a Generali CEE Holding B.V.

Adószám: 10308024-4-44
ÁFA Csoportazonosító szám (CSASZ): 17780058-5-44
Közösségi adószám: HU17780058
 
Nyilvántartja: a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
 
Cégjegyzék szám:
01-10-041305

Felügyeleti tevékenységi engedélyszám: 
09/1990

Cégvezetés

 

Jegyzett tőke:
4 500 000 000 HUF

A társaság főbb tevékenysége:
Nem-életbiztosítás
Életbiztosítás
Viszontbiztosítás


Leányvállalatok

 
 
A biztosító felügyeleti szerve: Magyar Nemzeti Bank („Felügyelet”) 
A Biztosító a Felügyelet 09/1990 számú tevékenységi engedélye alapján végzi a tevékenységét.

A Felügyelet elérhetőségei
Székhelye: 1054 Budapest, Szabadság tér 9. 
Levélcím: Magyar Nemzeti Bank, 1850 Budapest 
Központi telefon: +36 1 428 2600
Központi fax: +36 1 429 8000
E-mail: info@mnb.hu
Webcím: http://mnb.hu/felugyelet

Tárhelyszolgáltató adatai
Generali Operations Service Platform S.r.l.
Székhely: IT 34132 Trieste, Piazza Duca Degli Abruzzi 2.
Magyarországi fióktelep: GOSP - Generali Operations Service Platform - Sociéta a Responsabilitá Limitata Magyarországi Fióktelepe 
1132 Budapest, Váci út 36-38.
E-mail: generali.hu@generali.com
 
 

JAVADALMAZÁSI IRÁNYELVEK ÉS FENNTARTHATÓSÁGI KIEGÉSZÍTÉS A JAVADALMAZÁSI IRÁNYELVEKHEZ

Letöltés

387 kB

Fizetőképességről és pénzügyi helyzetről szóló jelentés 2024

Letöltés

3 MB

Fizetőképességről és pénzügyi helyzetről szóló jelentés 2023

Letöltés

3 MB

FIZETŐKÉPESSÉGRŐL ÉS PÉNZÜGYI HELYZETRŐL SZÓLÓ JELENTÉS 2022

Letöltés

10 MB

Fizetőképességről és pénzügyi helyzetről szóló jelentés 2021 - módosítás

Letöltés

9 MB

Fizetőképességről és pénzügyi helyzetről szóló jelentés 2021

Letöltés

7 MB

Fizetőképességről és pénzügyi helyzetről szóló jelentés 2020

Letöltés

11 MB

Fizetőképességről és pénzügyi helyzetről szóló jelentés 2019

Letöltés

1 MB

ENERGETIKAI SZAKREFERENS ÉVES JELENTÉS 2018

Letöltés

1 MB

Fizetőképességről és pénzügyi helyzetről szóló jelentés 2018

Letöltés

2 MB

Generali éves jelentés 2017

Letöltés

2 MB

Fizetőképességről és pénzügyi helyzetről szóló jelentés 2017

Letöltés

2 MB

Energetikai szakreferens éves jelentés 2017

Letöltés

1 MB

Fizetőképességről és pénzügyi helyzetről szóló jelentés 2016

Letöltés

2 MB

Éves jelentés 2014

Letöltés

2 MB

Minőségpolitika



A Generali Biztosító Zrt. minőségirányítási rendszere, a pénzügyi szolgáltató szférában elsőként, már 1996-ban kiérdemelte az SQS svájci tanúsító cég igazoló oklevelét. Irányítási rendszerünket azóta folyamatosan, évente auditáltatjuk. 2017-ben megkaptuk az SGS tanúsító szervezet ISO 9001:2015 nemzetközi szabvány szerinti tanúsítványát.

 
A tanúsítvány igazolja, hogy
  • társaság menedzsment rendszere megfelel a nemzetközi norma előírásainak
  • az előírásoknak megfelelően a folyamatok középpontjában ügyfeleink igényei és elvárásai állnak
  • a vállalat stratégiájának szerves része a minőségpolitika és annak következetes megvalósítása

Biztosítónk minőségpolitikája

  • Generali magas szintű biztosítási és pénzügyi szolgáltatásokkal áll ügyfelei rendelkezésére
  • szolgáltatásaival hozzájárul ügyfelei életminőségének fejlesztéséhez, vagyonának és egészségének megőrzéséhez, jövőjének építéséhez
  • ügyfeleivel hosszú távú kapcsolatok kialakítására törekszik
Hogyan valósítjuk meg a minőségpolitikát?

  • a minőségszemléletet a vállalati kultúra részévé tettük
  • minőségi célokat tűzünk ki és rendszeresen mérjük és értékeljük őket
  • rendszeresen megkérdezzük külső és belső ügyfeleink véleményét és a kapott válaszokat hasznosítjuk termékeink és működésünk fejlesztésénél
  • sikeres rendszereket működtetünk az esetleges hibák megelőzésére illetve gyors javítására, valamint a munkatársaink kreatív ötleteinek hasznosítására
  • tevékenységünk, folyamataink mellett az emberi erőforrásainkat is állandóan fejlesztjük.

Tanúsítvány

Letöltés

2 MB

Generali Global Corporate & Commercial

Generali Group